Rastlös till tusen!!





Två timmar kvar tills jag får fara hem till mina grabbar och krypa ner i sängen och gud så jag längtar!!
Just nu är jag sjukt rastlös och har kryp i kroppen så det är jobbigt sitta still.. Vi skulle haft typ en crosstrainer eller ett rullband här så man hade fått sig lite motion under nattpassen ;) Tror dock inte att våran chef skulle vilja köpa in det till oss..

När man jobbar natt hinner man kolla igenom varenda internetsida så få se vad jag ska sysselsätta mig med resterande nätter då det redan känns som att jag gått igenom allt.? Men man brukar alltid lyckas hitta något nytt så.. Tror iag jag hittat en present till mosters lilla gumma Mira som fyller 2år 2a Maj men jag väntar nog med att beställa ifall jag hittar något annat på Ullared ;)
Ska iaf beställa till gossen men jag väntar med de tills jag vet om hon oxå ska få ;) Hihi


Idag måste jag skriva en packlista till vi åker, de måste jag alltid göra för att inte glömma hälften ;)
Så måste jag tvätta så inte kläderna man vill ha ligger i tvätten eller så.. Brukar ju vara ås ibland..
Men drar typ på mig nå mjukiskläder iaf när vi åker och typ foppisar så man inte blir så lökig om fötterna och sen ska självklart mina löparskor få följa så jag slipper få ont i fossingarna och så kanske vi kan motionera lite där nere oxå ;)

Detta blir najs!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0