Gla´Påsk!!





Vi startade långfredagen med en uppstigning kl6 och jag var gode trött kan jag lova!! Tur att Alwin alltid vill se film på morron så man kan ligga på soffan och dra sig och slumra under täcket ;)
Påskharen hade lämnat ett stort ägg åt honom som han blev helnöjd över!! :)
Madagaskar 2, Muminbok, majskrokar, liten påskmust, en fruxo ask och ett litet smarties rör var i det..
Sen åt vi frukost och målade gossen till påskkärring och for till "mommo" med ett påskägg, glad blev hon och dom tyckte nog precis som jag att han var hur söt som helst i sin utstyrsel ;) Bild kommer sen då jag fotade honom med mammas kamera och hon har inte fått in dom på datorn än..
Sen hem till Jocke som hade vaknat och packade lite kläder och åkte iväg till Strömsund där vi spenderade dagen ute i solen och fick gomat innan vi styrde hemåt och det var dax för mig att sova nån timme..
Hade så sjukt svårt att somna så lite förvånad är jag över att jag inte varit mer trött än jag varit inatt..

Nu längtar så jag sjukt mycket hem till sängen, den brukar vara så fruktansvärt skön när man jobbat natt och jag hoppas jag kommer in i en bra rytm nu och kcn sova länge så man pallar fyra nätter till!!
Idag ska vi även bli bjudna på middag i byn.. Gud vilken bra vecka vi haft matmässigt, vi har blivit bjudna på mat hela veckan förutom i onsdags men då värmde vi mat som vi fått från mamma.. Vi kanske slipper svälta trots allt men än är det ett tag tills köket är uppe ;)

Nu ska jag ta och packa ihop här innan jag ska hoppa i goffen och åka hemåt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0