97




Tänkte först att jag skulle räkna dagarna men jag kör nedräkning ist ;)¨

Idag är vi alltså inne på fjärde dagen och jag kan säga utan att ljuga att helgen har varit svår fast jag hade planerat att jag iaf skulle ta mig ut på en promenad igår så blev det inte så men var så himla trött efter jobbhelgen.. Suck!!

Idag däremot känns det som att jag fått mig bra träning och motion :)
Var på prommis med Therese tidigare idag efter strandpromenaden in till stan och hem och då skulle Jimmy ta hem mat från Trocca, duktiga som vi är så valde vi varsin sallad.. High five på den!!
Sen har jag och Ida varit på gymmet och kört slut på benen för att sen avsluta med intervaller på bandet..
Orkade inte köra så länge men det är ju det jag ska bli bättre på så det är bara träna!!

Känns så himla skönt att gjort bort träningen på dagen så slipper man tänka på det på kvällen då man kanske är trött och vill hinna umgås med grabbarna och fixa här hemma.. Sen om man känner att man har energi över till en kvällspromenad så skadar ju inte de ;)

Nu ska jag fixa käk innan jag går i duschen och sen ska jag försöka knåpa ihop ett kost och träningsschema för att lättare hålla koll på vad jag ska äta osv så man inte bara tar till något för att man inte orkar fundera ut nå bra eller är för hungrig eller liknande..



Så vill jag passa på att tipsa om bloggen som är gjord för denna tävlingen, där finns massa pepp, råd, tips och annat som kan vara bra att veta för att det ska gå lättare att göra en förändring i sitt liv!!
Hundragrymmadagar



Kommentarer
Robine - I dare you to Quit

Bra att det känns bra!! :D



Bilderna är inget du behöver skicka in än utan du kan behålla dom till tävlingen ska avgöras - då skickas dessa in ihop med din efterbild samt en text om den förändring du gjort och hur du kommer fortsätta efter de 100 dagarna.



Allt gott!

Robine

2011-04-11 @ 17:55:52
URL: http://www.varstafeta.shapemeup.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0