96





Träningsvärken kom som ett brev på posten redan igår kväll och idag går man ju som man gör.. Gruvar mig för att gå till dagis och hämta gossen på en timme men det brukar ju bli bättre efter ett tag när man blivit varm..
När gossen är hämtad och Jocke kommit hem är det dax för gymmet med Ida :)
Få se om man pallar springa idag?? Föröska ska jag då iaf!!

Orkade aldrig trixa ihop något kost/träningsschema igår så vi får helt enkelt se vad det bli idag..
Och mat, vad tusan ska man äta till middag idag??




På tal om något helt annat så höll vi knappt på att ta oss till dagis/jobb idag, eller tagit oss hade vi ju gjort på ett eller annat sätt men försent hade vi kommit!!
Jag hade nämligen tänkt att vi skulle ta cykeln och var tvärsäker på att nyckeln var i hallen där jag nyss sett den men när vi skulle iväg fanns där ingen nyckel och jag hittade den ingenstans heller..
Ringde mamma på mobilen som var av, ringde hem till henne där ingen svarade och då kände jag lite smått panik!! Så jag gick till grannen och frågade om dom kunde skjutsa oss och snälla som dom är så kom Therese och körde oss :) TACK så jätte mycket för de!!  Tur vi har bra grannar ;)

Har letat efter nyckeln när jag kom hem men hittar den inte så undra vart tusan den kan vara??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0