95





Det här måste vara den tråkigaste jävla bloggen ever!!
Inga bilder, ingen rolig design, inget roligt att läsa om osv!!
Jag är i stort behov av en design nu nu nyss!!
Synd bara att våran dator kraschat och är totalt jävla död och ALLA våra bilder är på den!!
Vad fan gör vi om det inte går att rädda dom??
Alla bilder från när jag väntade Alwin, alla bilder från förlossningen, Alwins första tid fram till årsskiftet typ när den dog!! Åhh jag kommer fan bli såååå ledsen om det inte går att fixa!!


Hur som haver så var det planerat en morronprommis med grannfrun idag men jag var tvungen att ställa in då jag inte hade kunnat gå speciellt fort pga av min jävla träningsvärk (ville inte förstöra hennes promenad!).. Jaa, jag vet att man ska träna mer ändå men det hade verkligen inte gått så idag blev det en total vilodag och det behövs ju oxå så det fick bli så..
Imorron jobbar jag 8-16.30 och tror bannemig jag ska ta med mig kläder och skor så jag kan ta en prommis på lunchen för efter jobbet är det ingen idé fara på gymmet då ALLA är där och det inte finns några lediga maskiner eller nå och på kvällen kommer brudarna så en lunchprommis blire allt ;)

Nu ska jag kolla BB och sen studsa i säng :)




Bjussar på en bild sen jag och Ida var ut för ett tag sen ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0