87 Skärtorsdag




Idag är jag ledig och gossen har sovit hos farmor och farfar så min plan för morgonen var en lång sovmorron och sen en joggingtur MEN som vanligt när man har chans att sova länge så går inte de. Vid 8 gav jag upp och steg upp.. Halsen har börja göra ont så jag ska ta mig en prommis iaf för jogga törs jag nog inte ifall det blir värre!!
Har just slagit igång och koka ägg så jag ska snöra i mig ett ägg innan jag far så jag inte blir hungrig under prommisen så käkar jag frulle när jag kommit hem :)

Det är strålande sol ute så jag kanske tar och krattar lite sen oxå där det torkat upp så vi inte har massa äckel löv osv överallt..

Vad sker annars då?? Påsken är här och jag kommer fira den med nattjobb hela helgen lång, fredag-onsdag och när jag sovit på onsdag sätter jag och syster oss i Audin hennes och styr kosan ner mot Ullared!! Äntligen säger jag!! När vi bestämde och bokade in våran lilla resa så kändes det så himla långt bort men nu är det bara en vecka kvar!! Wihoo!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0