VAB




Idag har jag vabbat för första gågen då Alwins mage inte alls verkade ok!!
Igår när vi var hos mamma bajsade han och jag höll verkligen på att kräkas då jag skulle byta för det var en hemsk stank och Therese sa att det luktade magsjuka..
På morron hann han skita 4ggr innan klockan var 10 och även det stank och var löst så jag bestämde mig för att ha honom hemma från dagis och vabba tills Jocke slutat jobbet så jag började inte förrän halv fem så jag hann få mig en vila på 2timmar med gossen vilket var välbehövligt efter en natt med väldigt lite sömn!!



Jocke har vänt på Alwins säng ikväll innan han la sig så sidan med spjälorna är utåt så han kan inte gå upp själv så får se om han sover bättre och längre än han gjort dom senaste nätterna..
Har har nämligen börjat gå upp så fort han vaknar vilket ibland kan hända några ggr per natt och sen vill han inte gå tillbaka så det har slutat med att han sovit med oss..
Inte oss emot för det är så mysigt men samtidigt vill man inte göra det till en vana!!
Inatt vaknade han först vid halv två och skulle inte sova men gick ändå och la sig sen vaknade han vid 4 då ville han ha mat men det fick han såklart inte så ville han sova med oss men somnade aldrig så vid 5 ville han till sin egen säng och tjugo över 5 gjorde han morron!!
Då slog jag igång Nalle Puh åt honom och la mig igen (tvn är alldelens utanför sovrummet vårat) för jag var totalt färdigt efter allt spring inatt!!

När Jocke farit iväg till jobbet kom Alwin in till mig och hade pengar med sig som han ville stoppa i sin sparbössa som han tagit från min börs som låg på köksbänken :)
Han hade länsat den på mynt, jäkla unge!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0