Tänk om man fick sova!!





Åhh vad jag hade velat ligga hemma i sängen och sova nu!!
Att vara krasslig och inte sova något på eftermiddagen och sen gå ut och jobba natt är nog inte det ultimata men man kan ju inte gå och lägga sig då det är massa folk hos oss heller!!
Jobbar ju bara inatt då jag och Ida bytt pass så imorron får jag sova extra mkt då jag sover när jag kommer hem och sen på natten oxå :) Snacka om lyx!! ;)



I måndags var Tesse och kletade i en färg i mitt hår så jag skulle bli av med den hemska utväxten och fixade även så Angelica klipper mig imorron för det är jag i behov av kan jag lova!!
Jag har inte klippt mig sen... Håll i er nu... Februari!!
Då sa jag åt Jennie som klippte mig att hon inte skulle ta så mkt att jag skulle klippa mig snart igen ist men har inte tagit mig.. Det har varit jobb, nöjen, träningar osv så har helt enkelt inte blivit av men nu jäklar :)
Ska bli såååå skönt!!
Blir bara att toppa och fixa till uppklippningen och luggen men är som ändå sugen göra någon cool frilla men jag vill ju inte klippa av mig håret så det kanske blir svårt..?
Är som sugen testa blonda slingor i håret oxå, tror det skulle vara coolt med den röda färgen så vi får la se om jag vågar mig på nå sånt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0