Mystofflor




Idag gjorde Alwin morron klockan 7 och sen har vi legat och myst i sängen till halv 8 innan han blev less och ville stiga upp :)
Han började hosta när han gick barfota och utan byxor så nästa gång vi är någonstans där man kan köpa mystofflor så ska han få det!! Kalla golv är inte att leka med!!
Jag går själv ofta omkring i stickade tofflor som jag fått av Jockes farmor och Alwin har likadana men dom är alldelens för halkiga för en liten gosse att springa omkring i inne!!

Idag står bakning på schemat när nu mamma behagar vakna..?
Vi ska baka tillsammans även idag :)
Men jag tror nog jag hinner snöra ihop något innan hon har vaknat :)



Kommentarer
Leea

Nja, som de känns nu så blir de tyvärr inte av i helgen :( Men de kommer fler tillfällen garanterat ! :)

2010-09-18 @ 12:07:28
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0