Dagen




På morron när jag kom hem var det alldlens tyst i huset, ingen gossen som kom och mötte mig i hallen utan dom låg och sov båda två men han hann vakna innan jag hade somnat så vi hann gosa pch mysa en del :)
Sen sov jag till 14 och skönt son tusan var det, kände mig verkligen utvilad sen!!

Sen har vi gjort pizza och flottat i oss
Jocke har klippt klart ena häcken och jag har krattat ihop alla kvistar
Jag och gossen har promenerat med Therese och Ida
Gett gossen kvällsmat och nattat honom
Fixat smoothie och kollat Idol
Sen jobb

Jag känner mig nöjd med dagen fast det inte hänt så mkt och fast det inte blivit städat eller diskat undan..
Är ledig i helgen så får se vad jag och gossen hittar på för Jocke jobbar då..
Är som sugen göra något skoj!!



Foto:Ida



Kommentarer
Leea

Jag tänkte att jag är ledig under helgen som de ser ut nu iaf, om vi skulle ta och umgås något så ungarna får leka av sig med varandra ? :) Tror ungarna skulle tycka om de när dom nästan är i samma ålder :)

2010-09-17 @ 07:35:26
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0