Skiftjobb






På 35 minuter börjar dagens arbetspass men som det känns nu är jag inte det minsta taggad!!
Det skulle vara så jäkla skönt att ha ett 7-16 jobb måndag-fredag så man har lite mer rutin i vardagen, slippa ha barnvakt flera ggr i veckan osv..
Men det finns ju för och nackdelar med allt!!
Skulle jag inte jobba skift som jag gör så skulle lönen vara x tusenlappar mindre, Alwion skulle ha längre dagar på dagis osv..

Nåja jag trivs ju ändå som det är men det kan ju alltid bli bättre!! :)
På onsdag har vi p-möte och ska diskutera nya schemat så jag håller tummarna på att min rad blir riktigt najs!!

Nu ska jag fixa min matlåda som idag kommer bestå av chili corn carne och sallad..
Måste skicka iväg Jocke och handla sen oxå för vi har endast gurka i salladsväg och det är ju lite trist!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0