Löördag




Sitter just hemma på lunch men ska alldelens snart åka tillbaka till jobbet bara J och P kommer tillbaka med bilen..
6,5 timme har jag kvar av avverka denna lördag och jag längtar massor tills jag kommer hem innaför dörren ikväll!!
Sen gäller samma pass imorron och gud så jag längtar tills vi börjar med ett nytt schema så jag helst jobbar natt varannan helg jag jobbar för fy tusan så jobbiga dom här långa passen är!!
Men pengar blir det ;)

Idag har Alwin bara lite feber men ännu ont i munnen och är rätt säker på att det är blåsor som han har men tror även de börjar ge med sig för idag fick han iaf i sig plättar till lunch..
Igår var det precis så han åt frukost.. Stackarn!!



Off to work!!


Kommentarer
Ida R

Haha jag är rädd för det ;) Men h*n kanske hinner ändra sig.. ;)

Ja vi var värre produktiva må jag säga, men man måste som hinna med allt på helgerna då Sami är hemma och jag dessutom är ledig.. :)

2010-10-25 @ 22:11:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0