Lediga hela högen




Dom två senaste nätterna har Alwin sovit bra så jag hoppas det fortsätter så!!
Han har däremot börjat vara ledsen då han ska sova så man får ibland ligga där inne en stund för att han ska komma till ro..

Idag har vi varit lediga hela högen men har inte gjort någon nytta alls!!
Jag steg upp med Alwin halv 7 på morron men när klockan var tjugo i 9 tyckte jag att Jocke hade sovit nog så väckte honom och la mig själv en stund igen och skönt vare!!
Sen var det bara till att duscha och styra mot frisörskolan där Angelica och Sanna har färgat mitt hår..
Blev lite rödare och slingor :)

Har varit och hämtat ut tapeterna som jag beställde förra veckan och så har vi fått oss middag hos J´s mormor och morfar så där slapp vi laga mat idag idag oxå..
Nu är J och tränar och jag gör inte ett skit..
Har bestämt mig för att köpa mig ett nytt träningskort och sen planera in träningstider så det passar med jobb och så för nu är jag less på detta slöande!!

Då vet ni :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0