Jag lever!!




Nu känns det att jag lever kan jag lova!!
Har varit på lunch pumpen och ökade på nästan alla muskelgrupper så det känns då nu och mer lär det ju kännas imorron och på torsdag :) Fiint!!
Bjöd mamma på Myggan lunch då jag kom hem från träningen innan hon skulle iväg till jobbet men jag skulle kunna äta massor till!! Man är ju alltid så hungrig när man har tränat, iaf jag ;)

Alwin har inte somnat ännu så jag satte mig här så han inte hör när jag joxar omkring så han har ro till att sova..
Så snart blir det att tömma diskmaskinen, fylla den, plocka undan på bänken och börja baka till ikväll :)
Så ska jag även hinna dammtorka och dammsuga men det går ju fort så..



Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

skönt att träna det har ja också föröskt komma igån med nu :)



sv: lindex och dom brukar ju ha färglada mössor, annars geggamoja :)



tack tack :D

kram

2010-10-27 @ 00:01:49
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Leea

Nämen kanon, då måste jag boka in mig på ett Zumba pass, alla som har testat de säger att de är svinkul :)



Powerbox tyckte iaf jag var jätte roligt, ett bra sätt att bli av med sin agression iaf ;)

2010-10-27 @ 09:05:08
URL: http://poottan.blogg.se/
Leea

Jag också, fattar inte att man ens får jobba delade turer ! Hade varit en annan sak om jag hade jobbat i Kalix, kan juh inte fara hem under dom timmarna när jag jobbar i happis, hinner vara hemma max en halvtimme så de känns inte riktigt värt de :(

2010-10-28 @ 15:23:18
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0