Helt färdig!!






Sitter i soffan och känner mig jävligt trött och slut!!
Har haft Sandra och Anna på besök ikväll så jag har iaf fått surra lite medan Jocke är hos Jimpan och ser fotboll..
Det borde fan vara förbjudet att visa sånt på tv!!

Var på BP igår för första gågngen sen i maj så idag känns det i kroppen kan jag lova!!
Nu får det inte bli några mer såna långa uppehåll utan nu ska det lösas nytt kort men frågan är ju vad man ska ha för något??
Imorron ska jag jobba så jag hoppas det släppt lite tills dess men det brukar ju nästan vara värre tredje dagen så jag ska inte hoppas för mkt!!
Hade tänkt träna efter jobbet imorron men jag kanske sparar mig till torsdag då jag är lite mer rörlig och går en prommis imorron ist..
Den som lever får se..

Godnatt!!



Kommentarer
Hanna B

Årskort på TC?! Kostar inte mer än 275 kr i månaden och då får du träna hur mycket du vill!

2010-10-13 @ 10:10:07
URL: http://www.hanna84.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0