Duracellkanin





Det blev inte att laga någon middag då Jocke inte alls var sugen och så hade han träning direkt efter jobbet så jag ringde mamma som kom och hämtade mig och gossen så vi fick oss mat hos henns och där har vi varit hela eftermiddagen/kvällen..
Alwin har gått an som en duracellkanin och jag fattar inte vart ungen får all eneri ifrån!!
Speciellt inte då han vaknat före fan på morron och knappt vilat nå under dagen..
När vi kom hem så var han i full gång tills han la sig i sängen och det blev tyst på en gång så han var nog övertrött skulle jag gissa på :)

Måndag imorron och ny arbetsvecka vilket jag inte alls ser fram emot då jag har jobbhelg och dom där förbannade passen från morron till kväll!! Jag vill bara att vi ska komma igång med nytt schema NU så jag helst går natt en av mina helger och slipper ha så många kvällar och delade turer!!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan tills jag ska gå och sova efter en låååång dag!!




Kommentarer
Hermanmarit

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-06-16 @ 10:07:54
URL: http://hermanmarit.bloghandler.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0