Back on track??




Igår var jag och löste guldkort på Tc/Nova så nu jäklar ska jag komma igång med träningen igen!!
Är så mkt enklare då man har ett ordentligt jobbschema så man lättare kan "boka" in en viss tid på dagarna beroende på hur man jobbar och även efter J´s träningar..
Men främst efter hur jag jobbar för jag måste tänka mer på mig själv nu annars blir det bara pannkaka av allt!!

Jag är egentligen ingen gym människa men det är så svårt att kunna gå på grupptäning flera ggr i veckan då man jobbar som jag gör så då måste jag gå på gymet ibland.. Dessutom så ger det ju en del att gå där oxå och crosstraninern och bandet gillar jag ju så :)

Det här blir nog bra, det måste det bli!!


Kommentarer
Anna

de är dom nog inte :)

2010-10-14 @ 20:44:52
URL: http://aannaselberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0