Shaky shaky






Idag var första dagspasset på länge så det kändes lite skumt när jag fick gå hem kl17 ist för 21 men välbehövligt och så hann jag ju gå på pumpen ikväll oxå :)
Var helt skakis i kroppen när jag gick därifrån och är det ännu så man kan säga att det tog riktigt bra idag!!

Imorron har jag ledig dag innan det är dax för jobbhelg och jag ska starta dagen med massage och sen hade jag tänkt åka till Haparanda om någon ställer upp och är barnvakt..
Måste kolla runt efter lite julklappar och sånt där så man slipper stressa med de sen..

Är sjukt sugen att boka en klipptid och fixa mig en sidecut innan jag fegar ur helt!!
Har tänkt på de ett tag nu men det är de där om det ska växa ut sen igen som bekymrar mig för då lär de ju inte vara så snyggt..
Men trivs jag och tycker att jag passar i det så får det ju vara kort men de vet jag ju inte förrän jag testat..
Åhh!!





Kommentarer
Sandra

Do it , do it, do it :D

De är fränt med sidecut men de är inge som sku passa mig iaf :)

2010-11-04 @ 08:37:46
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0