Inte så mycket mer...





Idol var bra men inte så mkt mer, jag hade förväntat mig mer!!
Det skulle väl ändå vara rocktema men jag vet inte om jag tyckte det var så rockigt.. Eller??
Jay och Olle är mina favoriter och jag blev såklart helnöjd när dom gick vidare!!
Men vem fan röstar på Andreas?? Jag tycker inte alls han är nå bra!!
Jag gilla inte Elin heller, hon kan ju varken svenska eller engelska så de var ju bra att hon åkte!!
Så nästa vecka skickar vi hem Andreas, visst!!?
Jag har fotat en del där men vet inte om det blev så bra bilde när man zoomade så mkt..
Dessutom har jag inte hittat sladden ännu så får se när det kommer nå bilder..

Igår sov vi till 10.30 innan vi blev väckta av Jockes telefon men skönt var det att få sova ut!!
Fast jag vaknar ändå flera ggr per natt när Alwin inte är hemma för det känns så konstigt att det är knäpptyst en hel natt!! Nog för att han brukar sova hela nätterna men nog brukar det komma lite ljud ändå..
Kändes hur konstigt som helst att Alwin var borta på morronen när vi inte skulle jobba för annars när han sover borta så brukar det ju vara för att vi jobbar eller så..
Nästa helg jobbar vi båda två så då ska han sova hos farmor och farfar :)

Det var även seriepremiär för bandyn igår och såklart var vi och tittade :)
Alwin tyckte det var jättekul att busa i snön, åka bob och klappa alla hundar som var där!!
När vi sen kom till farmor och farfar hade han inte ens tid att gå in för då skulle han skotta snö :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0