Värme





Igår var vi ute hela dagen, var endast in för att fixa mat och dryck och efter middagen var man helt färdigt så jag la mig redan vid 21 så jag skulle palla jobba hela dagen idag..
Känns så surt att måsta jobba när det är så fint väder men förhoppningsvis så kommer det vara sol nu när jag är ledig oxå :)

Vi har endast 29 grader här inne och jag håller på att flyta bort!!
När man har så stora fönster som vi har så steker det som faan!!
Jag skulle inte tacka nej till en ac!!

Dagen idag har jag och Erika spenderat  på plan 2 och svettats och hon har varit rädd för åskan ;)

Nu ska jag klippa min långhårig kille, igår klippte jag lillkillen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0