Seg dag





Lyckades sova till 12 då jag vaknade och tänkte att jag måste stiga upp så jag kan sova ikväll..
Gick ut på gården där killarna var så slipade och målade jag en list som ska vara under köksfönstret då vi inte har någon fönsterbräda där..
När vi sen kom in igen så kände jag mig så himla trött och seg och när Alwin vaknade ute i vagnen så hade Jocke somnat i soffan, vi la oss bredvid och somnade även vi :) Myyys!!

Efter middagen kom Jockes mormor och kollade in blombänkarna och vad som behöver göras så nästa vecka tänkte hon börja fixa :) Det är tur nån som kan erbjuder sig så jag får lära mig!! Sen cyklade jag och gossen till Millan och Max där vi har varit tills det var dax att åka hem och sova för lilleman :)
Jag tänkte ta och sätta om blommorna från Alwins rum och sen blir det bara lugnt..
Ska lägga mig tidigt så man orkar upp imorron och jobba!!
Mina jobbnätter har tagit ut sin rätt idag kan man säga!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0