Regnet öser ner






Här om dagen så kändes det som att det skulle vara skönt med lite regn just för att jag skulle slippa vattna i rabatten och så vi skulle få lite svalare i huset men nu tycker jag det kan sluta regna så vi kan vara ute!!
Det får gärna vara sol och varmt på dagarna så kan det regna på nätterna men det är väl bara fortsätta önska!!
Jocke körde mig till jobbet tidigare då regnet öste ner och jag inte alls hade lust att cykla så sen har jag gått hem då det hade slutat och hann precis in på våran gata innan det började regna igen, nu öser det återigen ner och Alwin står vid altandörren och tittar :)
Han står och säger "pippi" då han ser fäglar här utanför, det kommer nya ord hela tiden!! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0