Måndag





Idag har jag och mamma varit en snabb sväng till Granån för att köpa plantor och jag kan lova att det blev en riktigt snabb sväng då vi kom dit 13 minuter i elva och gossen skulle hämtas halv tolv men vi hann och vi hade inte ens behövt stressa så då dom hade kalas där så vi kom inte från dagis förrän 12 :)
När vi kom hem åkte gossen i säng och jag började sätta mina plntor i krukorna och fint blev det!!
Nu behöver jag bara köpa mig några fler plantor att sätta i en kruka som jag ska ha på bordet här ute och så skulle jag vilja ha likadana krukor som jag har på framsidan ute på altan men vi får se hur jag gör..
Ska iaf gräva upp några plantor från rabatten vid vägen som vi inte ska ha kvar och sätta i nån kruka kanske..

Sen har vi spenderat eftermiddagen hos grannarna där vi även fick oss middag så det tackar vi för :)
När vi sen gick hem så blev vi kvar ute där jag började slipa bron så vi kan olja in den men jag tror nog man måste ta med slipmaskinen för bron ser förjävlig ut!! Det får Jocke ta hand om!!

Ska försöka ta nån bild på det jag har planterat men just nu är det ju inga blommor och knoppar är nog inte så fina at se på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0