Yeyy




Idag tog jag mig i kragen och promenerade till jobbet och även hem men på vägen hem hade jag sällskap av Therese och Ida så jag slapp gå själv i mörkret :)
Får se om jag orkar vara lika hurtig imorron bitti..?
Egentligen så vill jag gärna ha bilen då jag jobbar dom långa helgpassen så man kan fara hem på lunchen annars blir dagen så himla långdragen men vi får se vad J säger om det hela..
Dom ringde från hans jobb idag och frågade om han kanske kan jobba i helgen så gossen sover i byn hos fammo och faffa så J slipper stressa om dom ringer imorron och behöver honom..

Nu ska jag gå och tvätta bort fejjan och sen häva mig i säng så jag orkar med mitt hästpass imorron :)

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0