Mamma och gosse dag :)





Jag och Alwin har varit borta hela dagen.. Vi kom hem för en liten stund sen :)
Vid tio tiden promenerade vi till mamma där Alwin fick sig en våffla med grädde och sylt till lunch och sen har jag slingat håret på Lovisa och satt ansiktsmask på henne och mig själv :)
Så har jag tillagat min middag där som jag sedan tog med i matlåda till J´s mormor och morfar när vi gick dit då J slutade..
Dom andra åt Janssons och sen våfflor till efterrätt medans jag åt lövbiff och sallad :) 
Sen när vi skulle gå hem så fick jag färdig fixat påskris av J´s mormor men jag tror ändå jag ska fixa nå ägg och hänga i för det ser lite glest ut med bara fjädrar :)



Det känns riktigt härligt att vi tagit oss ut i det fina vädret idag så man får sig lite motion!!
Får se hur det blir i helgen, om jag måste gå till jobbet eller om jag iaf kan ha bilen på förmiddagen, jag vill som gärna ha bilen från morron då jag jobbar dom där långa helgpassen så jag tar mig hem på lunchen..
Eller nog tar jag mig ju hem om jag går oxå men då hinner jag ju bara hem och slänga i mig maten så ska jag tillbaka igen..
Vi får helt enkelt se vad killarna har planerat :)

Nu ska jag gosa med mitt lilla troll innan det är dax för honom att krypa ner i sängen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0