Onsdag





Jag hann på lunchspinningen och tur var väl det för i eftermiddag/kväll har jag kännt mig ganska snorig och så har jag varit hes hela dagen så jag avbokade pump passet som jag så gärna velat fara på men jag får nog ta min hälsa i första hand för jag har ingen lust att  bli sjuk igen!!
Träningavärk har jag som tusan i mina axlar och tuttarna så det känns att man var på gymmet igår :) Härligt!!

Jag känner mig trött och slut som vanligt så det blir nog snart att gå och lägga sig så jag orkar
upp till jobbet imorron.. Sista dagen för denna vecka sen tar jag helg och gud så skönt det ska bli!!
Jag sa åt Jocke igår att jag känner mig så himla tråkig som alltid går och sover så tidigt men jag orkar verkligen inte med dagarna annars!! Är jag ledig och ska upp med gossen så måste jag gå och lägga mig tidigt dels för att jag är så trött och för att jag ska orka upp med honom.. Och jobbar jag så måste jag gå och sova tidigt för att orka upp i tid och orka med jobbet hela dagen.. Ja det är inte lätt!!
Jag fattar inte hur tusan man har orkat med allt tidigare, så som att vara vaken typ hela natten eller bara sovit några ynka timmar för att sedan jobba en hel dag tex..

Nåja jag har ju en mycket bra anledning att vara vaken och pigg om dagarna nu än vad jag haft
tidigare.. Då gjorde det ju inget om man sov bort en hel dag för då missade man ju ingenting :)
Nu har jag ju så mycket nytt att se och uppleva varje dag med min kära gosse :)
Mammas lilla troll!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0