Torsdag 100311




Nu har jag äntligern fått helg så nu ska jag njuta av min ledighet!!

Efter jobbet var det hem och käka middag för att sen åka till Sara på födelsedagsfika och där fanns det en hel del fika, tårta och smörgåstårta men jag orkade bara smaka 2 sorter från fikat och nå melon då jag ännu var mätt från middagen.. Lika bra var väl det :)

Nu ligger lillhjärtat och sover i sin säng, han är så himla gullig då han vinkar med ena handen när man lagt honom med vällingen ;)
Jocke är och spelar match så han kommer nog inte hem förrän vid tio eller nå sånt kanske så jag ska väl sysselsätta mig med att läsa bloggar innan det är dax för sängen för nu ska jag vila upp mig så jag orkar göra något i helgen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0