Tandis




Såg på facen att min syster ska till tandläkaren idag och jag har inte varit på flera år så jag ringde för att få mig en tid och jag hade sån tur så jag får komma redan idag kl11 då dom hade en avbokning så nu ska jag gå och putsa upp tänderna och använda tandtråd för det tjatar dom om varje gång man är där :)
Tror även jag ska ta ut mina smycken från läpp och tunga för då kanske jag får billigt abonnemang, för har man piercingar så kan det ju skada tänderna osv så då bli abonnemangen dyrare..
Då återstår det bara att se hur många hål jag lyckats dra på mig under åren jag inte varit dit.. Tro jag var sist jag var :)


Kommentarer
Leea

Jag tror att för en del handlar de om att kaffe är en "vuxen"grej, och man vill känna sig äldre än vad man är :)

2010-03-17 @ 09:50:53
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0