Söndag




Igår fick jag sovmorron och sov till 10 då jag steg upp och fick se en liten gossen som sov så sött på soffan bredvid pappa sin :)
När han vaknat åt vi frukost och sen duschade jag och gossen innan vi packade väskan och åkte ut till Granholmen..
Det är isväg dit ut så vi tog bilen och gick sista biten, Alwin tyckte det var super kul att sitta i pulkan medan mamma och pappa plumsade i snön!! Men vi fick oss ju lite träning :)
Han fick även prova åka fjällpulka och en liten sväng på skotern som han oxå tyckte var kul :)
Så grillade vi korv och åt ostmackor och varmchoklad..
Synd att vi inte har en egen skoter så vi kan fara ut på mysiga turer men det kommer det oxå..

När vi kom hem blev det bara mys och lite bus inann det var dax för lilleman att inta sängen men vällingen i högsta hugg.. Sen såg jag och Jocke melodifestivalen och kollade på massa saker på internet.. Vi ska nog köpa oss ett vitrinskåp så vi har någonstans att sätta alla finare glas osv.. Men dom vi hittade som vi tyckte var fina var ju fan svindyr så vi får hoppas vi hittar ett till bra pris snart :)

Idag hoppas vi på fint väder med massa sol så vi kan vara ute :)
Kanske åker ut till stugan idag oxå!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0