Måndag





När jag skulle köra killarna till jobb och dagis tidigare så hade vi en fin plogkarm vid vägen så det var bara farta genom den för att ta sig ut..
Näa jag kom hem drog jag på mig vintermunderingen och satte igång att skotta och jag säger då det, fy fan så tugnt det var!! Det börjar bli så stora högar nu kring gården så det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång!!
Hoppas Jockes pappa kan komma med traktorn någon dag och föra undan det!!

Nu sitter jag är soffan och har precis hämtat mig igen efter mitt träningapass där ute och magen kurrar så jag ska väl göra mig någe gröt och sen göra mitt jobb för dagen..
Är ju "ledig" denna vecka så nu har jag planerat in viktiga saker!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0