Måndag




Idag har syster och gummorna varit här och hälsat på :)
Dom ska sova hos mamma men hon jobbade till 15 så då kom dom hit :)
Vi har även varit kring byn och kollat på tapeter och vinddressar åt gossen men jag tycker det verkar svårt att hitta någon som man gillar som inte kostar multum!! Känns så himla onödigt att köpa en dyr dress som han ändå växer ur på en gång.. Hittade en jätte fin på Kappahl förra veckan men självklart fanns den inte i Alwins storlek..
Nåja det är bara att leta vidare, det kommer ju in nya hela tiden så det gäller att hålla ögonen öppna :)

Imorron är det jobb som gäller för min del 8-17 och så jobbar jag i tre dagar innan jag får ta helg och jag måste säga att jag längtar!! Trodde jag skulle få dåligt med jobb nu men som det är nu så har jag iaf heltid 2månader framåt och jag hoppas det blir bra i maj oxå!! Sommaren verkar oxå löst så nu kan jag andas ut :)
Dessutom har vi ju massor av saker vi behöver handla hit hem så pengar är alltid välkommna ;)

Jag håller på att frysa ihjäl där jag sitter så jag trro jag ska ta med mig datorn och krypa ner i sängen :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0