Luleå shopping




Halv åtta på morron kom mamma och hämtade mig så styrde vi golfen mot Luleå och Sunderbyn där första stoppet blev sen vidare till Skinnexpo för att kolla på en soffa som inte alls föll mig i smaken..
Efter det åkte vi in till stan där vi först hälsade på hos Elin och kollade in hennes nya hem innan gick ner på stan där det blev en massa shopping :)


Gossen fick 3 par byxor, både mjukbyxor att ha på dagis och skitsnygga jeans :)
Några tröjor och så en vind dress som han var så snygg i :)
Jag själv fyndade mig en oversize tröja för 49kr på Gina och så köpte jag mig en grå halsduk, mascara och ögonbrynspenna och såklart blev det en hel massa mat på Maxi..


Imorron får man äntligen äta som folk igen och det ska bli riktigt smaskigt med gotta!!
Men efter påsk är det bara till att skärpa sig igen för nu när det har hänt grejer så vill man ju att det ska fortsätta i samma bana!!
Förresten så ska jag och Ida baka här imorron, det blir philadelphia bulla, falsk tosca och nå brownies som Ida hittat som såg riktigt smaskiga ut :) Är alltid kul att ha fika hemma så man har nå att bjuda på när det kommer folk!! Så nu ikväll har jag diskat undan samt rengjort bänkarna osv så det är rent och fint där imorron :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0