Klant jävla arsle!!





Ikväll känner jag mig hurtig som har varit på lunchspinning idag och sedan på pw med Therese :)
Tänk skulle man vara lika duktig varje dag!!
När jag kom hem från promenaden så gick jag i duschen och så stod jag och skulle raka benen då duschdrapperistången ramlar ner och jag blir svin rädd och typ halkar.. Eller alltså jag ramlade inte men jag stod med ryggen mot väggen och halkade med ena foten så jag typ rev mig på nå jävla fula krokar som hänger där!!
Fy fan så ont det gjorde och nu svider det och gör ont!! Så fick jag jävligt fula rivmärken där oxå!!
Klantigt!!

Imorron hoppas vi på fint väder så jag och gossen kan fara med mamma en sväng till Luleå så han får sig nån ny pyjamas och tofflor för dom han har är för små.. Förresten så glömde jag nog berätta igår att jag köpte foppa tofflor åt honom på GK`s för 10kr :) Det är strlk 21 så dom är lite stora men det gör inget då man kan sätta den där remmen bakom foten :)
Alwin var helnöjd och har sprungit omkring med dom här hemma igår och idag :)

Ähh nu ska jag sluta svammla och snoka lite innan jag ska häva mig i säng :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0