I städar tagen!





Vi har inte tagit oss ut ännu för jag började städa då jag hade målat taket i toan..
Har dammtorkat och dammsugit i tävttstugan samt tvätta ur den där grejen man sätter tvättmedel och sköljmedel i i tvättmaskinen och rengjort den och torktumlaren..
Sen har jag dammsugit golv, väggar, tak, fönster osv i gillestugan då det var dammigt och spindelnät där..
Har även dammsugit hallen och snört ut mattan och skostället på bron..



Alwin sitter nu och äter lunch och sen tänkte jag lägga ut honom i vagnen på altanen och vila medans jag skurar där jag farit fram med dammsugaren..
Kanske tar resten av huset sen oxå om jag hinner och orkar :)
Nu när solen lyser in så ser man ju all skit och damm..
Så är det ju skönt om man gjort bort allt städ till helegn så man slipper tänka på det och bara kan vara ledig och njuta :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0