Housewife!





Gud så skönt det känns att hela huset är städat och fint så slipper jag gå runt och känna mig stressad över det!!
Vi började ju skotta altanen men när vi skottat typ en fjärdedel så gav vi upp för vi var trött, solen hade gått i moln och det var dax för middag.. Kan ju även tillägga att det är ca 1,5 meter snö och vi har en jävligt stor altan för er som inte vet det, den sträcker sig nästan över hela baksidan av huset!! :) Så det är bara att nya tag imorron..
Bloggade från mobilen med bilder tidigare men det ville inte funka, så himla typiskt!!

Funderar på vad tusan man ska hitta på nu för det är bara skit på tv och Jocke tycker självklart det är bra..
Kanske jag går och målar ett till varv i toan så det blir gjort innan jag snör mig i duschen, ska bli himla skönt efter en dag full av aktiviteter!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0