Helgen tog fan knäcken på mig!!






Alltså den här dagen blev inte alls som hade tänkt mig!!
Jag hade ju velat fara ut på isen och skidra så hade killarna kunnat ta pulkan eller vagnen men efter att vi ätit frukost och så så hade solen gått i moln så det blev inget av det.. Alwin blev jätte trött och grinig så la honom för att vila och efter en stund gjorde jag detsamma och har sovit 2½timme men dom började nog väcka mig då jag sovit 1½ fast jag var så himla trött så jag orkade verkligen inte vakna..

Nu hade jag velat fara iväg på XL bygg och kolla på avfuktare för vi har tänkt byta i grunden i sommar men J´s mormor skulle komma förbi med nå gardiner som hon sytt så vi får vänta med det..
Hade iaf varit skönt att komma ut och få sig lite friskluft!!



Gossen myser i vagnen för 1år sen när vi var ute på isen och prommade :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0