Happy thoughts





På morron har jag vägt och mätt mig och nog är det alltid några kilon och cm som försvunnit dom sista två veckorna!!
Det känns riktigt bra måste jag säga!!
I veckan ska jag unna mig lite gott och även påskmat men nästa vecka blir det nya hårda tag igen och då hoppas jag det fortsätter i samma riktning och inte stannar av..
Som jag sagt tidigare kommer dagen att bestå av bak och sedan gotta ikväll men jag är då ganska säker på att det kommer ta stopp ganska fort då jag varken ätit kolhydrater eller något med socker i senaste tiden..
Nåja det är ju bara bra om så man inte vräker i sig hur mkt som helst ;)

Nu ska jag göra mig redo för lyxfrulle hos grannarna :)
Tur jag har dom så jag slipper sitta och äta i min ensamhet :)




Kommentarer
Susanne

Vad duktig du är..

2010-03-30 @ 10:24:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Sandra

vad roligt för dig, grattis!! =) klart du ska unna dig nått gott nu under påsken!

2010-03-30 @ 12:03:58
URL: http://sassan86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0