Gym





Gossen är i säng och jag sitter här och funderar på om jag ska duscha före eller efter DH?
Vore nog bäst att göra det före då jag vet att jag alltid blir svintrött då jag ser tv..
Imorron är det jobb som gäller igen och om jag hinner tänkte jag fara på lunchspinn så jag kan köra pump på kvällen.. Har varit med Suzie på gymmet nu ikväll och jag kan lova att det kommer kännas imorron för mina axlar bara skakade när jag skulle köra sista övningen :)
Cyklade och körde utfall här hemma igår så idag känns det i rumpan!!
Ska verkligen göra allt för att hålla igång detta nu och inte lata ihop!! ;)

Ne duschen var det :)


Kommentarer
Konradvanessa

Hello, any body here???

2011-06-13 @ 14:31:02
URL: http://konradvanessa.blogocial.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0