Fy fan vad jag är less!!




Fy fan för denna snö säger jag bara!!
Nog är det jävligt skönt att bo i hus med egen gård osv och jag tycker egentligen det är ganska kul att skotta men på morronen när man ska iväg och är stressad och det har drivit snö så det är världens driva endast framför bron och garaget då blir man ganska less!!
Att väghyveln dessutom har varit och hyvlat här så det var feta isklumpar i plogkarmen gjorde ju inte direkt saken bättre för då var jag ju tvungen att skotta där för att ta mig ut utan att köra sönder bilen!!

Känner mig även väldigt lat som tar bilen till dagis då det är så nära men fan man tar sig ju knappt
fram med vagnen i snön och ändå har vi en vagn med bra hjul!!
Åhh, kan det inte bli vår nu så vi slipper detta helvete!!?

Tur jag och Ida ska och spinna klockan 12 så man får lite motiton och så kanske man blir av med lite ilska!! :)



Jag och Ida o sommar när vi var hurtiga och promenerade till Sangis :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0