Body pump





Snörde i mig nå makrill när jag kom hem från jobbet så jag inte skulle träna på tom mage..
Passet gick hur bra som helst och jag var totalt slut efteråt!!
Körde med samma vikter som jag brukar göra men nu är det ju ganska länge sen jag var på BP så jag pumpade ur varenda muskel!!
Jag var helt skakis efter :)
Jag verkligen älskar pump, det är något som passar mig perfa då jag har så dålig självdiciplin!!



Efter passet åkte jag förbi mamma och hämtade mat så vi slapp laga middag och sen har jag gett gossen gröt innan jag bäddade ner honom i sängen med vällingflaskan..
Tänkte testa att ge honom både och innan han somnar för senaste tiden har han vaknat vid 5-6 tiden och varit hungrig så får se om han vaknar lika tidigt imorron..

Grabbarna har ju sett bandy här så jag gick över till Therese och såg DH och CT och jyrade på så fick jag mig ett par flätor så imorron kanske jag hår är lockigt :)
Ne nu ska jag sluta svammla och häva mig i säng!!

Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0