Äntligen!!




Äntligen är helgen mördarpass över!!
Ser ut att bli fint väder idag så nu hoppas jag bara på att det ska bli varmare så man kan vara ute..
Är jätte sugen att fara ut på isen så får se om jag får med mig grabbrna sen isf tar jag nog skidorna så får dom ta pulkan :)

Imorron är det tillbaka till jobbet som gäller 8-17 och på onsdag P-möte 13-16 sen jobbar jag 17-21 så ledig torsdag för att sen på fredag återgå till att jobba en till mördarhelg!!
Nåja jag ska inte klaga jag får ju vara ledig en hel vecka sen så då kan jag passa på att mysa med mina killar under påsk :)

Jag har aldrig påskpyntat men nu funderar jag på att köpa en sån där skål som ser ut som en tupp med lock om ni fattar?? :) Bara för att ha på bordet på gotta på för då får jag ju äntligen äta gotta :)
Kanske man fixar sig nå påskris oxå??
Man måste ju försöka ha liote påskfint iaf för Alwins skull :)



Kommentarer
Sarah

Heheh, ja funderar oxå på påskris, även fast ja tycker de är grymt fult me påsk pynt, men för Nellies skull :D

2010-03-22 @ 08:12:15
URL: http://Bapumba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0