2 hål i gaddarna




Tandläkarbesöket gick bra men jag hade 2hål på båda sidorna nere längst bak så jag ska tillbaka och laga dom i april.. Det är första gången jag har hål men det kommer väl det oxå nån gång.. Det är ju vanligt att man får hål osv då man är gravid och jag har ju inte varit på kontroll sen oktober 2007 så man vet ju inte när dom kommit..
Dyrt lär det då säkert bli men det får man leva med..

Har gjort en stor laddning med köttfärsbiffar till middag så har jag gjort matlådor på det oxå så det finns..
Så har vi varit och köpt lite saker till toan så man kan börja slipa där inne, tapeter köpte vi oxå :)
Åhh så jag längtar tills det är klart, om det nu blir det nån gång!?



Kommentarer
Sarah

Vart är de du jobbar??

2010-03-18 @ 05:34:34
URL: http://Bapumba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0