100316




Är hemma en sväng på lunch så jag satte mig här en stund för att fördriva lite tid..
Det blev en del stressigt på morron då jag snoozade alldelens för länge så jag fick stressa som tusan för att hinna göra gossen klar och lämna honom på dagis innan jobbet men jag hann :)
Glömde då såklart att ta med vagnen för Jocke går ju och hämtar honom då han slutar halv fem men dom är nog klar lagomt till jag slutar så då plockar jag upp dom på vägen hem..
Tur det gick att lösa så han slipper bära honom för lätt är han då inte!!

Har bokat in mig på pump så det blir snabbt hem och häva nå i magen så man orkar lyfta lite skrot sen har jag hört rykten om att det ska ses bandy här ikväll och det innebär att jag varken kan se DH eller CT så jag får nog ta och våldgästa någon om jag nu inte är för trött.. :)



Kommentarer
Silaslotta

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:56:51
URL: http://silaslotta.blogetty.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0