Trötter!!

Igår kom mina grabbar hem innan det var dax för Alwin och sova men då var ju jag och jobbade så hann aldrig träffa gossen igår.. När jag slutade cyklade jag förbi Ica och hyrde en film som vi såg innan det blev sängen.. Hade svin svårt att somna och när jag väl gjorde det så sov jag som en kratta!! Halv 5 i morse vaknade Alwin och grinade och skulle inte sova mer så Jocke tog honom till våran säng där han strök mig på armen och sa "mamma", då värmde det gott i hjärtat kan jag lova!! :)
Just innan 6 somnade han om i ca 40minuter innan min väckarklocka ringde och det var dax att stiga upp så ni kan ju gissa om jag varit nå trött idag!!


Nu sover gossen och jag är som sugen att snöra ihop en mockarutsmet så vi har någe fika att bjuda på när det kommer folk.. Tycker det känns så trist när man inte har nå att bjuda på men jag är så fruktansvärt trött så jag får se hur jag gör..






Kommentarer
Ida

Nååå, vad gullig han är!

2010-06-26 @ 17:28:21
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0