Tisdag 100629





Idag har jag jobbat till 12 och efter det styrde jag, mamma och lovisa goffen till Haparanda där jag köpte en massa mat, skor, handukar, badrumsmatta, ikea saker och en del annat.. Golfen var fullpackad när vi sen åkte hem så tur jag inte lättade allt för mkt på lädret idag :)
Alwin har varit med Ida under eftermiddagen och han har även blivit fotad så jag ser fram emot att se bilderna sen :)

Ikväll har vi
Hängt upp hyllor i toan
Hängt upp en Welcome skylt i hallen
En postlåda vid köket
Nya lampor ovanför köksbordet
Satt upp torkvindan ute
Och satt saker som jag köpt där dom ska vara :)

Imorron jobbar jag hela dagen så det är nog bäst att häva sig i säng så man orkar upp :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0