Tisdag 100601





Idag har jag varit och jobbat ett kortpass på förmiddagen och sen har jag och gossen varit hos mamma där jag har dammsugit och rengjort balkongen för att sedan sätta ut möblerna som hon fick av oss i morsdags present :)
Efter det har vi alla ätit middag där, även syster och flickorna och sen hem för att klippa gräset tills bränslet tog slut så nu ser det inte så snyggt ut.. Vi får ta och tanka dunken imorron och klippa färdigt!!
Mamma, syster och flickorna kom hit och tvättade systers bil och barnen lekte ute på gården innan dom åkte hem till mamma igen :)
Så himla skönt med egen gård!!

Nu sover gossen sen ett tag och jag sitter och tar det lugn här innan jag ska inta ryggläge i soffan resten av kvällen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0