Hallå där kött och blåbär!!




Jag måste säga att jag börjar känna mig lite trött nu efter att ha vaknat med Alwin vid 6 tre dagar i rad nu och det är jag inte van med!! Dessutom har han sovit oroligt och hostat mkt så han har fått vara ledsen och jag har fått ta upp honom i famnen och vagga honom för att få honom lugn och kunna somna igen..
Den där jäkla hostan tar jag heller än att han ska behöva ha den för usch så han får hosta om nätterna även fast han får hostmedicin innan läggdags samt att jag höjt upp huvudändan en del!!
Så har han så himla lätt för att kräkas när han hostar och det gör ju att det hela känns ännu mer i mammahjärtat!!

Jag ska iväg på AF kl9 och träffa min jobbcoach så jag sitter och försöker finslipa mitt CV som vi började med förra veckan men fy tusan så jag har svårt för att komma på vad jag ska skriva och få det att låta bra!! Så det är ju tur man kan få hjälp med sånt!! Dock känns det inte sådär superkul att komma dit och så har man knappt skrivit nå!!
Sen när jag varit där så är det snabbt hem för att dammsuga och sen vid 12 kommer Emma och edvin och hälsar på :)
Nu måste jag forstätta med mitt CV, inte för att jag tror att jag lyckas få skrivet ner så mkt mer..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0