.





Skulle egentligen bara ha jobbat ett kort kvällspass idag men fick rycka ut på morron då en var sjuk och vi inte har några vikarier.. Fort med gossen till dagis och sen hem och snabbduscha och göra sig klar för att fara iväg tog en timme och sen var jag på jobbet..

Mellan mina pass så har jag och gossen varit och hälsat på Sandra en sväng och så har jag klippt gräset men hann inte klippa klart innan jag skulle och jobba igen så nu får det väl se ut som fan en vecka till!! Less blir jag!!
När jag kommit hem ikväll har jag diskat, tokat och städat undan i köket som oftast ser ut som ett jävla slagfält!!

Imorron är min enda ledig dag den här veckan och då ska jag och gossen fara med mamma och Lovisa till Smedsbyn men innan det ska vi till Antnäs och byta en stol och sen och köpa en till cykelstol så gossen kan åka på Jockes cykel oxå så jag får ha min ifred!!


Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få vakna upp på bättre humör immorron och att det blir något gjort på denna adress!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0