Dagen





Åtta i morse tyckte Alwin det var dax att stiga upp och det var helt ok för mig så han fick sig frulle och sen tog vi vagnen och började traska efter strandpromenaden.. Efter en stund mötte vi upp Sandra och henns hundar för att sedan fortsätta gå mot Vassholemn och sen fågelsångsvägen för att sedan ta stan och centrumvägen hem :)
Riktigt skönt med en ordentlig promenad då det var alldlens för länge sen sist!!
Solen stekte gott på vägen hem men såklart gick den i moln sen när vi kom hem så det blev då inget sola för mig..

Väl hemma åt vi gröt och sen var det dax för lilleman att sova så jag gjorde detsamma och sov i en och en halv timme :) Sen har vi städat här hemma, slängt massa skräp, lagat mat, klippt och badat gossen, tvättat kläder osv..
Så nu är vi verkligen värda en lugn kväll i soffan för imorron är det jobba igen men jag har ett kort pass imorron så efter det bär det av till Haparanda där det ska handlas massa mat på Maxi och lite annat smått och gott på Ikea och andra affärer :) Gossen ska få vara med Ida efter dagis och stå fotomodell :)



Kommentarer
Sandra

Jag hamnade på maxi idag :) vart inge stugan då kalle fick sig jobb imorgon :(

2010-06-28 @ 20:45:02
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Alice Olsson

fin blogg :D

hur gammal e du ? :D

för du ser jättejätte ung ut :D

2010-06-29 @ 01:16:45
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/
Patrickgabrielle

Very informative. Great site. Really professional.

2011-09-14 @ 07:29:38
URL: http://patrickgabrielle.unitblog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0