Vart är sladden?





Tänkte vara duktig och sätta in bilder från kameran i datorn medans Alwin vilar men då hittar jag såklart inte sladden så när jag hittar den, om jag hittar den så kommer det bilder :)
När han vaknar tänkte jag att vi ska fara ner på strandängarna och kolla om det finns nå att se där annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag.. Blir nog att busa här hemma och klippa gräset om det inte är allt för blött..

Jag har iaf varit duktig och cyklat en mil, tränat lite mage och utfall, slagit igång en tvättmaskin och plockat undan från köksbordet medans gossen vilat och än har han inte vaknat så jag sitter väl här en stund och fördriver lite tid :)



Kommentarer
Sandra

Häng med mig och cykla till pålänge och tillbaka nån dag? eller broarna runt till åkroken och tillbaka genom rian :)

2010-07-04 @ 22:34:31
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0